OHOI – OV-KIPPARIT!
Veneilykausi lähestyy!
Kevään 2025 autonosturilla tapahtuvat veneidenlaskut on nyt sovittu seuraaviksi päiviksi.su 4.5. klo. 9 alkaen
su 18.5. klo. 9 alkaen
la 24.5. klo. 9 alkaen
Veneet on hyvä valmistella siten, että kukin venekunta on viimeistään
puoli tuntia ennen omaa aikaansa valmiina.Nostojärjestys on ilmoittautumisjärjestys ja kuhunkin nostoon
on arvioitu kuluvan n. 20-30 minuuttia (ohjeellinen arvio).HUOM!
Yhteislaskun hinta (90€ vene, minimi 3 venettä) ja kollegojen
mahdollisesti tarvittavan avun. Kukin voi tilata myös oman erillisen
laskun (160€ vene, 1-2 venettä), ellei valittavat kimppalaskuajankohdat sovi.OLEN LUONUT GOOGLE SHEETSIIN LOMAKKEEN JOHON JOKAINEN VOI ALLA OLEVAN LINKIN KAUTTA KÄYDÄ ILMOITTAUTUMASSA.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TwQtU3_8nQxxSAlWZYPOKvj4cQeNZ3wRclqcMV57yb8/edit?usp=sharing
Ystävällisin terveisin,
Timi Lehtola
P: 0505698113