MUISTUTUS VENEIDENLASKUISTA 2025

OHOI – OV-KIPPARIT!


Veneilykausi lähestyy!
Kevään 2025 autonosturilla tapahtuvat veneidenlaskut on nyt sovittu seuraaviksi päiviksi.

su 4.5. klo. 9 alkaen

su 18.5. klo. 9 alkaen

la 24.5. klo. 9 alkaen

Veneet on hyvä valmistella siten, että kukin venekunta on viimeistään
puoli tuntia ennen omaa aikaansa valmiina.

Nostojärjestys on ilmoittautumisjärjestys ja kuhunkin nostoon
on arvioitu kuluvan n. 20-30 minuuttia (ohjeellinen arvio).

HUOM!

Yhteislaskun hinta (90€ vene, minimi 3 venettä) ja kollegojen
mahdollisesti tarvittavan avun. Kukin voi tilata myös oman erillisen
laskun (160€ vene, 1-2 venettä), ellei valittavat kimppalaskuajankohdat sovi.

OLEN LUONUT GOOGLE SHEETSIIN LOMAKKEEN JOHON JOKAINEN VOI ALLA OLEVAN LINKIN KAUTTA KÄYDÄ ILMOITTAUTUMASSA.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TwQtU3_8nQxxSAlWZYPOKvj4cQeNZ3wRclqcMV57yb8/edit?usp=sharing

Ystävällisin terveisin,

Timi Lehtola

P: 0505698113